خدایا چرا نمیخوابه خستم کرده 😭😭😭

تصویر
۶ پاسخ

واسم جالبه چجور بچه هاتون نمیخوابن ینی همه نظرات رو خوندم همه دیر میخوابن ،فکنم برا اینه که همون سرشب باید بخوابن بخاطر ترشح هورمون خواب(ملاتونین)که تا حدودای ۹شب زیاده و بعد کمتر میشه و خواب رفتنشون سختتر طبق تجربه ام هرجی دیر تر بخوابونم پسرم رو خیلی بدقلقی درمیاره البته نهایت ۱۰بخوابه ،شاید دلیل اینهمه بخوابی همینه که سرشب شرایط خواب باید محیا باشه چراغا خاموش تلوزیونم خاموش ی لالایی یا قصه به هرچی که عادت داره و ی جای خنک ،شاید دلیل اینهمه دیرخوابی این باشه بنظرم🤔

پسر منم تازه خواب رفته نمیدونم براچی نمیخوابن

پسر من اینقدر گریه کرد تا خوابید🥲میخواد دندون در بیاره آسفالتم کرده از بس گریه میکنه

بعد از کلی تلاش اینجوری داره خوابش میبره ولی میدونم باز بیدار میشه😂

تصویر

پسر من کل امروز رو نخوابید
با اینکه کلافه بود
تازه خوابش برده با هزار مکافات
یعنی روح و روان و جسمم خسته شد

دختر من با بدبختی خوابیده ولی مدام بیدار میشه و غلت میزنه پدرمو دراورده نمیتونم بخوابم از استرس بیدار شدنش🥲

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی
مامان آوات مامان آوات ۲ سالگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی