از اول بارداری همش دماغم کیپهههه خدایا بسه دیگه خستم😩

۱۰ پاسخ

عزیزم من به دکتر گفتم بهم گفت روزی دوبار آب نمک قرقره کنم و واسم اسپری بینی فلومیسیت ۵۰ نوشت اونم روزی دوبار استفاده کردم الان خیلیییی بهتر شدم

اب زیاد بخور

برای منم همینه روزی چند بار خالی میکنم سریع پر میشه چون خشک هم هست خونی میشه
دلیلش چیه؟؟بخاطر بارداریه؟؟!!

برای من علاوه بر بینی ،گوشامم کیپ شده😂

اخ منم راهکاری داری بگو دیگه نفس تنگی امونم بریده

پیشونیتو با شال ببند ببین خوب میشی
شبها که میخوابی یه دستمال نرم یا لباس سبک بنداز روز سرت بخواب

منم انگار چیزی توشه ولی نیس کلافم

منم همینه تازه عفونت خونی هم میاد ازش نمیدونم طبیعیه یا نه

گلم بخور سرد نداری شبا روشن کنی ..توش عرق نعنا بریز امتحان کن شاید جواب داذ ‌..یا اسپری آب نمک بخر قبل خواب بزن دماغت ..

منم زخم شده داخلش

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری