۹ پاسخ

من شنبه زدم براش

آره برن

منم پیام نیامد

نه نگفتن بهمون

من پرسیدم گفتن تو واکسن ۱۸ ماهگیشون بوده
نیازی نیست زیر ۲ سال بزنن

عزیزم بچه های ۲سال به بالا میزنن،بچه های متولد ۱۲ اردیبهشت ۹۹تا ۱۲ اردیبهشت ۴۰۳،پسر منم ۳۱اردیبهشته بهم زنگ نزدن ولی به خواهرم که بچش هفتم به دنیا اومده زنگ زدن،برده واکسن زده

عزیزم بچه تون چ ماهی بدنیا اومده؟
منم فکر کردم باید بزنیم بعد دیدم نوشته تا اردیبهشت ۱۴۰۳
من خودم دخترم مرداد ماهه یعنی فعلا اعلام نکردن ک بزنه

من پرسیدم از بهداشت گفت زده همه واکسناشو واکسن دیگه ای نیس

عزیزم خودت میتونی ببری بهداشت بزنی براش
واکسن سبکی هم هست اذیت نمیشه

سوال های مرتبط