۱۳ پاسخ

🫠🫠حاظر از ۴صبح تا حالا

ای خواهر. خواب کجا بود

فععععک نکنم

ماهم هستیم با دخملم🥱🥱😅

من ودخترمم بیداریم 🥲😬

منک پی پی نمیتونه کن بیدارم

ما بیداریم😂

من تنها بیدارم چون دوماه تا ۶ بیدار بود الان‌که خوابش تنظیم شده خوب میخوابه ولی من همچنان تا ۶ بیدارم

ما داریم میریم دیگ😅

بیداااااررر🥱🫠

ما هستیم با قدرت😃

منو دوقلوها هستیم😂🤌

منو دخترکم بیداریم😫🙌🏻

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 ۱ ماهگی
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 ۱ ماهگی