خانما شما هم از بعد از زايمانتون لگن درد داربن؟

۴ پاسخ

اره من دارم

همه جام درد میکنه حتی بند بند انگشتام. قبل از زايمان اصلا درک نمی‌کردم اگه کسی می‌گفت جاییم درد میکنه.
بخيه های بیرونیم و مقعدم خيلی زیاد درد میکنه و ماما معاينه کرد گفت همه چی خوبه و این دردا طبیعیه.

اره لگن کمر پا گردن 🫩همه جام درد میکنههه

اره بااینکه سزارین هم بودم

سوال های مرتبط