فرقی نمیکنه
اکثر بچه ها همینن
نگران نباش صبور باش تموم میشه
خودتم سعی کن آرامش داشته باشی
نه پسرم۳۸هفته۳روزدنیااومد کولیک نداشت فقط رفلاکس داشت وشیربالامیاورد دل دردنمیشد
کولیک و رفلاکس وقتی بوجود میاد که مادر تو زمان بارداری استرس و اضطراب خیلی کشیده
ربطی نداره بچه من ۴۱ هفته دنیا اومد تا ۶ماه کولیک داغون داشت بعلاوه رفلاکس😑
ربطی نداره
سیر تکامل روده اس...
همه بچه ها دارن
برادرزاده من چهل و یک هفته دنیا اومد کولیک و رفلاکس شدید داشت
بستگی ب بچه داره
۴۱ هفته بودم . کولیک داشت . رفلاکس هم داره
ربطی نداره
من ۴۰ هفتم میشناسم کولیک داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.