۸ پاسخ

فرقی نمیکنه
اکثر بچه ها همینن
نگران نباش صبور باش تموم میشه
خودتم سعی کن آرامش داشته باشی

نه پسرم۳۸هفته۳روزدنیااومد کولیک نداشت فقط رفلاکس داشت وشیربالامیاورد دل دردنمیشد

کولیک و رفلاکس وقتی بوجود میاد که مادر تو زمان بارداری استرس و اضطراب خیلی کشیده

ربطی نداره بچه من ۴۱ هفته دنیا اومد تا ۶ماه کولیک داغون داشت بعلاوه رفلاکس😑

ربطی نداره
سیر تکامل روده اس...
همه بچه ها دارن

برادرزاده من چهل و یک هفته دنیا اومد کولیک و رفلاکس شدید داشت
بستگی ب بچه داره

۴۱ هفته بودم . کولیک داشت . رفلاکس هم داره
ربطی نداره

من ۴۰ هفتم میشناسم کولیک داره

سوال های مرتبط