۶ پاسخ

همسر منم اینجوری میشه پس تابستونا
چند بار ک بری حموم قشنگ بدنتو بشوری بعد پماد کلوتریمازول بزنی خوب میشی

اگر سز بودی بخاطر بی حسیه.
مایعات فراوون بخور

وایییی😓من قبل زایمان اینجوری شدم اینقدر میخارید که زخم می‌شد
گل ختمی بخور

شاید چند روز طول بکشه

آب مایعات بخور بخاطر آمپول من شدم

ماست بخور چیزلی خنکی بخور از بدنت بزنه بیرون

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی