من دادم
من ندادم من بالای یکسال میدم
من جرات نمیکنم بدم به نظرم ارزش نداره به خاطر یک میوه بچه ام اذیت بشه میوه های مجاز دیگه هست که بخوره اون باشه بالا یکسال
من دادم حساسیت نداد شکر خدا
من دادم دوست نداشت
دلم میخواد بدم ولی میترسم 🥺
من دادم
من دادم اوکی بود
من دادم
دیدم اگه ندم فصلش میگذره تا کی صبر کنیم برای توت فرنگی
من دادم نخورد
من دادم
حساسیتش خیلی بالاست برا همون میگن ندین زیر یکسال
دختر من یذرع خورد و صورت و بدنش کلی کهیر و تاولای ریز زد😑با اینکه خوب شده ولی هنوز لکه های قهوه ایش مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.