اره ولی یه ماه باید کمکی داشته باسی یا بری خونه مامانت
دخترخالم بچش ۲ماه بود عمل کرد
اگر شیر نمیدی اره
چون مراقبت بعدش خیلی سخته
یکی باید باشه فقط تایه مدت به بچت برسه رسما نمیتونی مادری کنی
خیلی مراقبت میخواد اینکه یکی نینتو نگه داره
و اینکه نمیتونی سرتو پایین بگیری چجوری میخای شیر بدی؟
بعدش چجوری میخوای شیر بدی و بچه بلند کنی
نه میتونی سرتو پایین بگیری نه جسم سنگین بلند کنی
نه فکر نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.