اخی چ زود گذشت برامن انگار همین دیروز بود با دخترم رفتیم این آزمایش و 🥹🥹
منم تازه خوردم یک ساعت دیگه باید برم باز😂
خوشمزه هس ولی اینقدر غلیظه دل ادمو میزنه
من مجبور شدم دوبار بدم آزمایش 🥲
من ک خوردم دارم میمیرم از حالت تهوع منتظرم زود تموم شه
به دهن من اولش مزه سن ایچ میداد سبک بود راحت میشد خورد اخرش فقط غلیظ میشه سخت میشه خورد من تهشو نتونستم بخورم
مزه سن ایچ میده
ابمیویست بخور😂
خوشمزه بود ک ولی من نمیدونم چرا از بعد خوردن آین هروقت غذا میخورم تهوع میگیرم
خوشمزه بود
من ک باید همیشه بدم
من حالم بد نشد خوب بودم فقط یه روز کامل سست بودم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.