۴ پاسخ

من یه ساعت داغ بودم ۱ ساعت یخ

منم دمای بدنم بالا بود همسرم می‌گفت تو همش داغی

بله …

دما بالا فقط یکی از علائم بارداری هست شاید هرکسی دما بدنش بالا نره

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری