۳ پاسخ

نگرانی نداره عزیزم الان همه چی درمان داره توکلت به خدا

آره رفلاکس پسرم منم دقیقا 4ماهو 2ردزش بود که شروع شده

مگه تو این سن هم رفلاکس میگیرن؟
والا دکتر ب من گفت 4 ماهگی ب بالا کم کم خوب میشه

سوال های مرتبط