علائم هماتوم فقط لکه بینیه؟یا علائم دیگه هم داره

۴ پاسخ

بیشتر لکه بینیه،یسریاام درد پریودی دارن،تو سونو کامل معلوم میشه و ابعاد و اندازش مشخصه،طبق اون دوزِ شیاف یا آمپول رو بهت میگن،چاره اش استراحت و شیافه،همین

خاانومای گل گروه زنانه زدم اگه دوست داشتین بیاین گروهم چت کنیم دورهم باشیم تا صبح ما همش بیداریم چون اینجارو میبندن میریم روبیکا. یه نکته هم هست بابت اینکه بخاید خاطر جم بشید که همه خانومیم بعله همه خانومیم چون قبل ورود عضو ها به گروه ازشون ویس گرفته میشه شماهم اومدید اول ویس بدین بعد لینک بخاین ممنونم....
.
.
آیدیم رو سرچ کنید بهم پیام بدید تا عضوتون کنم z_a_1384m
.
.
#بارداری #نینی #زایمان #بیبی چک #جنسیت #سونوگرافی

من با خونریزی فهمیدم

برو سونو من لکه بینی هم نداشتم تو سونو مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی ۷ ماهگی
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری