منم هرشب یه قاشق با یه لیوان آب میخورم
همینجوریشم ک استفاده میکنم شقاق دارم😭
منم میخوردم ولی اگه برات خود قرص منیزیم رو بنویسه بهتره
منم یبوست داشتم. آبب زیاد میخورم ، آلوچه هرروز میخورم ، تو غذام یا سالادم روغن زیتون میریزم،خداروشکر خوب شدم
بخاطر قرص آهنه میگن این یبوست ، ولی به خورد و خوراک هم ربط داره ، سالاد حتتتتتما کنار غذات درست کن و بخور ، روش روغن زیتون و آب لیمو تازه بزن ، نمک نزنی بهتره ، یا همینارو تو ماست کم چرب قاطی کن مثل سس سالاد میشه
من روغن زیتون هم با لیمو ترش ته استکان ناشتا میریزم میخورم ، ولی به شما پیشنهاد نمیکنم شابد حالت بد بشه ، من عادت کردم دیگه 😁
شیر هم برا بعًضیا خوبه .با عسل.گرم
صبح ناشتا هم دو تا لیوان آب ولرم بخور خیلی کمک میکنه
من قبل بارداری میخوردم این شربتو بعدش دکترم گفت نباید بخوری تو بارداری
دلستر سیب میخوردم خیلی جوابه ب ۱۰ دقیقه نمیکشه ببخشید شکم کار میکنه
برا من هر هشت ساعت دوقاشقه
این شربت تو بارداری مجازه
نگران نباش
منم همه چی امتحان کردم فقط روغن زیتون جواب داد و هر سه چهار روز یبار تخم مرغ با روغن محلی یا با کره میپزم میخورم تاثیر داره
من سر بارداری قبلی هم همیشه میخوردم
منم کاهو با روعن زیتون میخورم
منم شبی یه قاشق میخورم.چاره ای نیست
نه منم یبوست شدید دارم همیشه هر ۸ ساعت ۲ تا قاشق میخورم مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.