بستگی ب ژنتیک داره
میخوری عزیزم... اگر ژنتیکشو داشته باشی میخوری...
من بچه میزنم هنوز ترک نخوردم
ببین بستگی ب ژن داره.من ماستلا میخریدم باراخر گرفتم ۴۲۰۰واقعا گرون بود هربارم نیاز بود.بعد خودم گفتم ولش کن دیگه روغن نارگیل و بادوم میزنم تاالان اوکی بوده
آخرش ترک میخوری ا ژنتیکی هست
من کلی چرب میکردم ولی ترک خورد شکمم
من وازلین میزنم هر شب بعضی وقتا هم روغن بچه ولی وازلین زودتر جذب میشه تا الان خداروشکر ترک نخورده شکمم ولی خب هرکسی بستگی به سایز شکمشو پوستش داره دیگه من شکمم بزرگ نیست
سلام من روغن بچه میزنم به شکمم،ولی کسانی که تجربه داشتن میگفتن هرچی استفاده کردن بازم ترک خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.