۱۸ پاسخ

من ۱۲و نیم وزنش قدش ۸۹

وزن ۱۳ برا پسر بچه بالای نمودار سبز
بالای نمودار سبز یعنی دقت نکنی فردا پس فردا دچار چاقی میشه
گه خورده هر کی گفته کمه
من نمیفهمم چی از جون این بچه ها میخان

مامانا منظورم 18ماهگی هست روی سوال اشتباه نوشتم یکسالگی

دختر من که ۱۰ کیلو بود و ۸۴ قدش
گفت نرماله🙁

فک کنم منظورت یک سالو نیمگی اشتباه ننوشتی؟!!!

دخترم یکسالگی ۱۰ بود گفت عالیه

ده نیم در یک سالگی قد ۸۲ . به نظر نرمال میاد شاید اشتباه گفتند
وزن تولدش چند بوده؟

پسر من 18ماهگی 11کیلو گفتن خوبه

ماشالله خیلی خوبه ک وزنش ک خوبه

ماشالا عالیه
این قد و وزن رو تو یکسالگی گفت کمه؟؟؟؟؟

چرت گفته

وزن۱۳گفته کمه؟؟؟پسرمن۹کیلوبودگفت اضافه وزن داره.این بهداشت چی میزنن هرکدومشون۱چیزی میگن

ولی برا بچه ۱۸ ماهه نرمال و عالیه

منظورت دوسالگی نیست احیانا؟ اینایی ک گفتی برای یکسالگی زیادم هست و خطر اضافه وزن در اینده داره

ماشالا نمک داره
هزار ماشالا
وزنش بالا هم هست بنظرم
قدم که عالی
نمک داره

ماشالله گلم کجاش کمه پسرم 18ماهش 10ونیم

والا پسر من ۱۸ ماهگی ۱۲ کیلو بود گفت خوبه هر کی پسر شمارو گفته چرت و پرت گفته

ماشالا هزار ماشالا عالیه

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان جگرگوشه هام مامان جگرگوشه هام ۲ سالگی
مامان دخمل فندوق مامان دخمل فندوق ۲ سالگی
مامان مامان نیهان مامان مامان نیهان ۱ سالگی