۴ پاسخ

چرا انقدر حرکت بچه رو برا خودتون معظل میکنین
اگه هرتکونی حس میکنی ک نشون مبده بچه هنوز تو شکمته تکون حساب میشه!

بله..

آره عزیزم
نگران نباش آن شاالله صحیح وسالم میادبغلتون🤲🥰🩵🩷

اره.

سوال های مرتبط

مامان Melina مامان Melina ۲ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی