واقعا خود آزاری دارین! روز ۱۱ کی بی بی چک میزنه آخه!! خوشت میاد گند بزنی تو اعصاب و روانت
بذار قشنگروز ۱۴ یاو۱۶ برو آزمایش خون بده
العی چند روز آینده مثبت بشه
بین دوستام بودن یکی اینجوری شد
الهیییی خدا برات بخواد عزیزم
کلی برات حال خوب میخوام
🫂🫂🥺
منم روز ۱۱ زدم منفی شد جنینام ۳روزه بودن روز ۱۳ هاله انداخت روز ۱۴ رفتم ازمایش
جنینات چند روزه بودن؟
من نمیدونم چه عجله ای دارین شماها که هنوز وقت هست بی بی چک میزنین که به خودتون استرس وارد میکنین و ناامید میشین
پیش کدوم دکتر رفتی؟
عزیزم انشاالله دو روز دیگه خط دوم بندازه منم دیروز روز 13 انتقال منفی شدم 😭
انتقال چندمت بود
دوروز دیگه بزن دوباره انشاالله مثبته
انشالله سه روز دیگه مثبت مثبت میشه گلم
برای جنین ۴ روزه به این زودی نشون نمیده
💔💔💔💔متاسفم
زود زدی چرا
بعد ۱۴ روز جواب مشخص میشه عزیزم
ن منفی نیستی امیدت بخدا باشه و این بیبی چک و بنداز دور و دیگ نزن سه روز دیگه برو ازمایش بده عزیزم
گلم گرید جنینات چی بود؟ چن تا انتقال دادی؟
خودت هیچ مشکلی نداری؟ مث تیروئید ایمنی انعقادی
رحمت اوکی بود همه چیش؟
وایی خدایا من نمیتونم این غمو. تحمل کنم😭😭😭😭😭😭
🥺.
ای بابا
روز چند انتقال دکترت گفت باید تست بزنی؟
عزیزم شما چطوری به این نتیجه رسیدی باید ای وی اف کنید بعد چندوقت اقدام و تحت نظربودن
اصلا تست نزن استرس الکی میدی ب خودت
هزینه ای وی آف چنده الان
زودههههههههههه
هنوز زود نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.