با ۱۱ روز تاخیر میترسم تست بزنم 🥲🥲مثل قبلیا منفی باشه چی

۵ پاسخ

تو باید با ۱۱روز تاخیر بری سونو نکه تست نزنی

برو بتا چون اونروز دکتر گفت بعضیا اصلا بی بی چک نشون نمیده

انشالله مثبته عزیزم
توکل به خدا

بزن عزیزم
۱۱روز خیلی نیست؟🤔

بالاخره از نگرانی در میای

سوال های مرتبط

مامان منیم‌بالام مامان منیم‌بالام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری