به بچه دوم فکر میکنید؟

تصویر
۳۷ پاسخ

اصلا و ابدا

بله . همش فک میکنم ک اگه بیاد خودمو با چی بکشم

عزیزم دستور کیکت رو میدی؟

والا من فکر نمیکردم ولی خودش اومد 😂

بله ولی 4سالگی پسرم

اصلا و ابدا🥴😩
باز خداروشکر شوهرمم شدید مخالفه

بنظرم ادم با بچه دوم تازه ميغهمه مامان و بابا شده خيليا رو ديدم ك اينجوري گفتن واقعانم همينه💖

بله صددرصد🥰😍

نههههههه ول کن بابا

حدااااقل تا سه چهار سالگی دخترم که به هیچ وجه
بعد اونم ، کاملا بستگی داره به اعصابم تا اونموقع ، شرایط مالیم و شرایط کشور و وضعیت کشور

گه گاهی

اره ولی الان نه چهار ساله بشه بعد

اصلا😐😐😐

اره ولی الان ن دخترم هروقت ۵ ۶ سالش شد

ن عزیزم دخترمم مث خودم دوست دارم تک فرزند باشه اگر باباش اجازه بده😮‍💨

آره زندگیم یکم نظم پیدا کرده یکم بزرگتر شده همش می‌خوام حامله بشم برینم به اعصاب ناقصم

اره.اگه شرایط اوکی باشه چرا ک‌نه به بچه سومم فکر میکنم
همه چی بستگی ب شرایط داره

نه اصلاااا

نه اعصاب ندارم اصلا

فعلا نهههههههه

شوهرم خیلی

فعلا اصلا اگر شرایط بهتر شد شاید اونم فقط بخاطر دخترم چون تک فرزندی خوب نیست وگرنه خودم همین یه دونه برام کافیه

خیرررررررر

اره ولی ایشالا ۶ سال اینده

آره فکر میکنم خیلی هم بچه دوست دارم ولی به درد زایمان و حاملگیم و با بچه کوچیک یه بچه دیگم بخوام بیارم فکر میکنم کلا پشیمون میشم میندازم توی یه موقعیت بهتر

خیلی دلم میخاست یه دخترم داشته باشم
ولی با شرایط الان فک نمیکنم بتونم

دوسدارم بچه دومو ولی با این گرونی و جنگ و....اصلا فکر نمیکنم ک باردار شم شاید اگه ی روزی خونه دار شدیم و اوضاع بهتر شد شاااااااید ولی الان ابدا

فعلا اصلا

نه اصلاااااا

خیر اصلا وابدا

بله چون با تک فرزندی مخالفم اصلا قبول ندارم
ولی شرایط هم باید اوکی باشه

اره ولی الان ن شاید دوسال دیگه

ابدا.

بله ولی الان نه

نه ما دوتامونم نمی‌خواییم ولی بعضی وقتا دختر بچه به سرم میزنه وقتی اذیت پسرمو میبینم میگم سرم غلط کرده🤣🤣

اره اما الان نه
شاید در اینده
چون خودم تک فرزند بودم از تک فرزندی متنفرم

چ کیکی🤤

نه اصلا البته شوهرم میخواد من نمیخوام

سوال های مرتبط

مامان 🪽آنارز🪽 مامان 🪽آنارز🪽 ۲ سالگی
مامان فاطمه هلما مامان فاطمه هلما ۱ سالگی