۱۵ هفته میشه
فکنم ۱۴ هفته به بعد دقیق شو میگن
من پونزده رفتم صددرصد گفت
من هفته ١٢گفت جنستشوً ٩٠درصد حالا نشستم برم انتي ببينم جي ميگه
از ۱۴ هفته
همین آخر ۱۵بری خوبه
صبر من انومالی برو
از 14 به بعد میگن ولی برا خیلیا اشتباهدر اومده یکیش من انتی گف دخترع 16هفته گف دختره 100درصد ۱۸هفته گفتن پسر
من ۱۶هفته رفتم دقیق گفت بهم
گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.