خوبه برا منم تو این رنج عددا بود فقط ناشتا ۹۱ بود دکتر گفت رعایت کن همین
زیاد نیست گفت
خيلي خوبه برامن ناشتا١٦٥بود
خوبه
دو ساعته یکم زیاده فک کنم
اینه عکسش
ناشتات ک خوبه عزیزم دو ساعت بعدشم عالیه
ناشتا زیر ۹۲خوبه
دوساعت بعد هم زیر ۱۲۰
البته اینم بگم که بستگی به واحد اندازه گیری اون آزمایشگاه داره معمولا خود کشتار جواب آزمایشش محدوده نرمال اندازه گیریشم ذکر کرده
فقط من نمیدونم محدوده نرمال برای یک ساعت دقیقا زیر چنده به من گفتن زیر
صدو چهل هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.