۷ پاسخ

من چند روز اول با آب‌جوش قاطی میکردم..
کلا شیر رو با ی تیکه نبات میجوشونم. ولی الان شیر تنها میدمش...

همینجوری میدم شیر

دکتر دختر من اجازه نداد لبنیات محلی بدم همچنان

من شیر تنها ندادم ماست گوسفندی دادم شیر گوسفندی هم داریم تو کیک ریختم

من همینجور میدم

بهداشت ک ب من گفتن آب نزن آنزیم های شیر از بین میره من شیر میدم با نبات که سردیش رو بگیره

من نصف شیر نصف اب

سوال های مرتبط