۳ پاسخ

بیشتر باشه هم خب استخون بندی خوبی داره
یا استعداد چاقی ممکن ژنتیکی باش
به نظر من که مشکلی نیست
ولی بعضی از بهداشت ها گیر میدن که نه اضافه وزن و فلان...

ماهی یک کیلو اضاف کنه خوبه یعنی رو نمودار باشه

میگن هرماه میتونن ۷۰۰تا یه کیلو اضافه کنن

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وآراد مامان امیرعلی وآراد ۱۶ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی