منکه رژیمم برنج و ماکارونی و سیب زمینی خیلی خیلی کم کردم در حد سه چهارتا قاشق میخورم قندم حذف کردم شاید روزی یه دونه بخورم شیرینی اینا هم کلا حذف تو پنج روز یه کیلو کم شدم
من روز ب روز با شیردهی دارم کم میکنم کار خاصی انجام نمیدم اصلا دوس ندارم🫠🤦♀️
یخورده مصرف شیرینجات و کربوهیدرات و چربی ها رو کمتر کنید حذف نکنید فقط کم کنید کمه کم میبینید تا سر برج دوسه کیلیویی کم کردین
شاید باورت نشه یکی از بزرگترین حسرت های زندگی من آرزوی لاغر شدن و لاغر موندنه
خیلی خوب وزن کم میکنم ولی آنی وزنم باز میره بالا قبل از بارداری با بدبختی لاغر شده بودم دو سال تمام فست بودم یک وعده غذا در روز میخوردم بکوب ورزش باشگاه
ولی باردار شدم وحشتناک چاق شدم 😔😔😔😔
شیرینی جات -قند،شکر،رو حذف کن برنج ،ماکارانی-برنج رو نصف کن به جاش گوشت و مرغ و حبوبات بیشتر بخور.
وای منم همین طور هستم اصلا وزنم پایین نمیاد 99درصد خانم ها تو دوران شیردهی لاغر میشن من بد تر چاق میشم
حالم بهم میخوره از خودم
گشتم نبود نگرد نیست،منم مثل شمام موند بعد ازشیرگرفتم جوجه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.