روغن جامد خیلییی خوبه زود نتیجه می گیری
کالاندولا
وقتی میخوام پوشک اش ببندم قشنگ همه جاش و وازلین میزنم، یک لایه وازلین بمال دیگه نمیسوزه
عزیزم هیچی مثل وازلین نیست من سودو کرم زدم، کالاندولا زدم، ان ان زدم، زینک زدم
روغن جامد، روغن حیوانی ، پماد سوختگی ام ان دی ، هیچکدوم دختر منو خوب نکرد و میسوخت
تا اینکه وازلین استفاده کردم
خدارو شکر الان داره ۴ ماهه اش میشه ، دیگه نسوخت بچه ام
من هرپمادی میگرفتم تأثیر نداشت برای پسرم فقط پودر بچه خوبش میکرد
باید امتحان کنی ببینی چی به پوستش میخوره
پماد ان ان روبا کلوتریمازول باهم بزن زودی خوب میشه
سودوکرمم
کالاندولا
هم ساده ش جوابه هم اونکه زینک داره خوبه
ساده ش ارزونترم هست
پماد خارجى ماستلا آب رو آتيشه و من از اول نوزادى دارم استفاده ميكنم
فقط ایروکس زود خوبش میکرد
سودو کرم
سودوکرم
هیچی شبیه کالاندولا نمیشه
من پناد ترکیبی بتامتازون و کلوترومازول میزنم
دوبار بزنی پاهاش صاف میشه
کالاندولا زینک اکساید
سودوکرم
پماد کالاندولا
چیکو خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.