۱۰ پاسخ

تالک فیروز

از بین اینا آردن زرد فک کنم بهتره

شما درد زیر دل داری مث پریودی؟من دارم طبیعیه؟؟

کالاندولا عالیه اما یه بویی میده و بد رنگه
ولی کرم کالاندولا سیوند بی نظیره و مثل آب رو آتیش

من فیروز گرفتم

ایروکس

اول سودا کرم یکم گرونه ولی می ارزه
بعدش کرم فیروز ینی عالیه

من کالاندولا گرفتم ینی خود داروخونه گفت این بهت ازهمه اس
بعد سیسمونی فروشی هم اونو پیشنهاد داد

میگن هیچی نزنین تا نسوخته چون پوست رو نازک میکنه

اردن پیشگیریش به دختر من نساخت فیروز خیلی بهتر بود ولی درکل هیچی کلاندولا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری