براش زینک بگیر لیکو زینک خارجیه خوبه ولی ارثی هم هستس قد
تایم خواب شب هم خیلی موثره من پسرم نه شب میخابه خداروشکر قدش خوبه ساعت چند میخابه بچت؟؟
من ۱۶۰ ام شوهرم ۱۷۴ دخترم به نظرم خوبه از انتظاری که داشتم از بچگی عصاره پای مرغ و تخم مرغ و گوشت اینا رو گذاشتم تو برنامه خوراکش الان ۱۸۴ هس
هم قد هم وزن هردو ژنتیکیه،غذا تاثیر داره ولی نه اونقدر
قد ژنتیکی هست. هنوز هم زوده بعد از دوسالگی ببر دکتر.
پسر منم همینه منم خیلی حالم بده
قد خیلی ژنتیکیه گلم
اونقدری با خوردن غذاشون تاثیری نداره
داره هااااا ولی نه اینکه دیگه بگی با غذا ده سانت بیشتر میشه
ولی در کل کاری که شما میتونی بکنی
اگه هنوز شیر شب میخوره اصصصلا نده
شیر شب خیلی برای قد بچه ها بده برای استخون بندی و مشکلات دیگه
در طول روز هم تغذیه هر چی میتونی بهترش کن دیگه که میگی تلاش کردی
ولی باز خیلی نگرانی پیش متخصص ببرش
شربت کلسیم بخر که زینک هم داشته باشه من برای دخترم خریدم عالیه اشتهاش بهترشده خداروشکر
یه ماه بده اصلا ضررنداره
قد یه چیز ژنتیکیه عزیزم
قد خودت و همسرت بلنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.