کسی بوده سرکلاژ باشه وطبیعی زایمان کرده؟؟
لطفا بگید🫶🏻

۵ پاسخ

اره چندتا از دوستام
سرکلاژ دلیلی بر سزارین نیست

آره عزیزم اگر بخوای طبیعی بیاری نخ سرکلاژ رو ۳۶ هفته به بعد درمیارن، اگر سزارین باشی سر عمل سزارین در میارن

آره بابا خیلیا

بعضی وقتا وقتی نخ سرکلاژ و باز می‌کنند به یک هفته نمیکشه بچه خودش دنیا میاد

بله گلم میشه زن داداشم سرکلاژ بود طبیعی زایمان کرد

سوال های مرتبط