نهار چی دارین؟؟؟



#پوشک#بچه#تب#زایمان

۱۸ پاسخ

مرغ سرخ کرده با باقالی پلو

قورمه سبزی

املت.

زرشک‌پلو با مرغ

برنج‌و مرغ

ماکارونی

استانبولی

احتمالا ماست خیار

قشنگ معلومه همه خسته ان
ناهار همگی یاده ست

رشته پلوی دیشب

عدس پلو

عدس پلو

سوسیس

ناگت 😑

كتلت 🥰

کوکو سبزی

هیچی

ماهی داریم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان جاناکوچولوم مامان جاناکوچولوم ۴ سالگی
مامان بردیا خان🤴🏻 مامان بردیا خان🤴🏻 ۴ سالگی