۹ پاسخ

نه خط تبخیر داره،منفیه

اینا خط تبخیره

نه منفیع

منفی

اگر خط کمرنگ دیدی بعد یک هفته دوباره بزن

منفیه

منفیع عزیزم

چند روز عقب افتادی؟

احساس میکنم خط تبخیره فک نکنم مثبت باشه ایشالله همونی که میخوای هست

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی ۳ سالگی
مامان ارین مامان ارین ۳ سالگی
مامان پوریا مامان پوریا ۴ سالگی
مامان حورا🧿 مامان حورا🧿 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۳ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۳ سالگی