من روزی یک بار یا دو بار. بخاطر زردیش دکتر گفت شیر خشک بدم گیکوز یک میدم عالیه هم دلدرد نمیشه دستشوییش خوبه وزن دهیشم عالیه رفتم دکتر گفت خیلی خوب وزن گرفته
من گیگوز میدم راضیم البته شیر خودمم میخورع
همش شکمش خوب کار میکنه هم اینکه تا الان وزنش خوب بوده
من گیگوز میدم ولی حس میکنم جون نمیگیره حالا ببرمش دکتر چکش کنه ببینم وزنش رفته بالا یا نه
من گیگوز میدم وزن دهی هم خوبه
به دکتر گفتم عوض کنم گفت نه وزن دهیش خوبه
رفتم داروخونه گفتم من گیکوز میدم و میخام الان نان ببرم گفت جفتشون یکیه و شرکتشون یکیه
وزن دهیشم برا بچه من خوبه
من کلا گیگوز میدم کاملا راضیم
دکتر پسر من گفت بین شیرخشک ها برای کسایی که میخوان شیر خشک کمکی بدن گیگوز بهتره
براوزن دهی نان خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.