من آپتامیل ساده میدم خوبه میسازه بهش شیر خودمو هم میدم
من اپتامیل دادم بچم یبوست گرفتم شدید
عزیزم دختر منم آپتامیل میخوره نفخ زا نیست شیر سبک و خوبیه من راضیم خداروشکر وزن دهی هم طبیعیه
ولی شیرخشک نان بشدت نفخ زا و بچه رو چاق میکنه ولی به همه نمی سازه
خیلی عالیه
من از اول تولد همینو میدم عالیه وزن دهی هم داره عوارضی هم نداشته
من اپتامیل ساده میدم ، خودم از یک هفته ای کمکی دادم بهش وزن دهیش خوبه
این از اپتامیل معمولی بهتر و بیشتر وزن میده فقط باید امتحان کنی ببینی میسازه به بچت یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.