۷ پاسخ

من آپتامیل ساده میدم خوبه می‌سازه بهش شیر خودمو هم میدم

من اپتامیل دادم بچم یبوست گرفتم شدید

عزیزم دختر منم آپتامیل میخوره نفخ زا نیست شیر سبک و خوبیه من راضیم خداروشکر وزن دهی هم طبیعیه
ولی شیرخشک نان بشدت نفخ زا و بچه رو چاق میکنه ولی به همه نمی سازه

خیلی عالیه

من از اول تولد همینو میدم عالیه وزن دهی هم داره عوارضی هم نداشته

من اپتامیل ساده میدم ، خودم از یک هفته ای کمکی دادم بهش وزن دهیش خوبه

این از اپتامیل معمولی بهتر و بیشتر وزن میده فقط باید امتحان کنی ببینی میسازه به بچت یا نه

سوال های مرتبط