۶ پاسخ

من ی روزایی با اسنپ میام سرکار ولی خب هزینش زیاد میشه..از اونورم میترسم خود فشاردادن گاز و کلاچ فشار به رحم بقاره

من انقدر ک استرس میگیرم و هیجان زده میشم نمیتونم بشینم
هر دفعه یکی دوتا شوک استرسی شدید بهم وارد میشه

من دیگه نمیشینم بلا نسبت بعضیا عین گاو رانندگی میکنن استرس میدن ب آدما استرس هم ک خوب نیست الان

توی شهر نه مشکل نداشتم تا ماه هفت خودم میشستم

اشکال نداره؟

طولانی باشه اره

سوال های مرتبط