من ی روزایی با اسنپ میام سرکار ولی خب هزینش زیاد میشه..از اونورم میترسم خود فشاردادن گاز و کلاچ فشار به رحم بقاره
من انقدر ک استرس میگیرم و هیجان زده میشم نمیتونم بشینم
هر دفعه یکی دوتا شوک استرسی شدید بهم وارد میشه
من دیگه نمیشینم بلا نسبت بعضیا عین گاو رانندگی میکنن استرس میدن ب آدما استرس هم ک خوب نیست الان
توی شهر نه مشکل نداشتم تا ماه هفت خودم میشستم
اشکال نداره؟
طولانی باشه اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.