سلام خانما تا ۲۱ هفته ۴ کیلو اضافه وزن زیاده؟؟

۵ پاسخ

من کلاااا ویار نداشتم فقط شیرینی اینا هم دوست نداشتم
تا الان ۲کیلو چاق شدم

ن خوبه دیگ

منم تا الان ۴ کیلو اضافه کردم

من فک کنم ۶ کیلو اضافه کرده بودم

نه عزیزم کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 هفته سی‌ویکم بارداری