سلام خوبین تست با جوش شیرین واقعی یا الکی برا جنسیت

۱۰ پاسخ

منم‌درست بود

الکی بابا
فقط سونو گرافی و ازمایش سلفری

الکیه

درست نیست

الکی

واسه من درست بود

مال من ‌بقیه خانوادمون درست بود

نشنیدم تا حالا، چجوری انجام میدن ؟

برا جنسیته یا برا بارداری؟

نمیدونم برای من که درست بود

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری