ببین تو شیر زنی
خداقوت بهت
درسته بچه داری ی دونشم خیلی سخته من خیلی خستم ولی خوشبحالت درد و سختیای زایمان و بزرگ کردنشون با همه ی شکم زایدی و تمام دیگه نیازی ب بارداری دوم نیس
مطمنن بايد كمكي داشته باشن
حتي همين دوقلوش هم سخته نگهداريش.
خدا قوت بهت
نكنه دست تنهايي؟
سه قلو داری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.