۵ پاسخ

ببین تو شیر زنی

خداقوت بهت

درسته بچه داری ی دونشم خیلی سخته من خیلی خستم ولی خوشبحالت درد و سختیای زایمان و بزرگ کردنشون با همه ی شکم زایدی و تمام دیگه نیازی ب بارداری دوم نیس

مطمنن بايد كمكي داشته باشن
حتي همين دوقلوش هم سخته نگهداريش.
خدا قوت بهت
نكنه دست تنهايي؟

سه قلو داری ؟

سوال های مرتبط