من زایمان قبلیم دکتر توبیمارستان گفت شکم بندبایدبگیری ببندی .اماخیلی کمکم کرد سفت نگه میداشت نه میتونستم راه برم نه سرفه کنم خیلی خوب بود ازتجهیزات پزشکیابایدبگیری چسبی هستن
نه دکتر گفت بعد از ۳۰ تا ۴۰ روز از زایمان ببندین ک رحم اپل خودش جمع کنه خودشو و پوست شل نشه
از کدوم مدلا بگیریم
میگن خوبه.منم گرفتم
من شنیدم نباید بلافاصله ببندی چسبندگی رحم و هماتوم میاره
ارع خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.