اگر طبیعی زایمان کنم با خودم گن ببرم بیمارستان بعدش ببندم؟

۶ پاسخ

من زایمان قبلیم دکتر توبیمارستان گفت شکم بندبایدبگیری ببندی .اماخیلی کمکم کرد سفت نگه میداشت نه میتونستم راه برم نه سرفه کنم خیلی خوب بود ازتجهیزات پزشکیابایدبگیری چسبی هستن

نه دکتر گفت بعد از ۳۰ تا ۴۰ روز از زایمان ببندین ک رحم اپل خودش جمع کنه خودشو و پوست شل نشه

از کدوم مدلا بگیریم

میگن خوبه.منم گرفتم

من شنیدم نباید بلافاصله ببندی چسبندگی رحم و هماتوم میاره

ارع خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری