۶ پاسخ

دکترت کیه گلم ؟؟

نه بعدقرص دوفامدم گذشته ده روز هم هم آمپول پروژسترون زدم که پریودشم نشدم پاهام خیلی داغه دیشب دردپاورون پامنوکشت

عکس رنگی رحم انجام دادین؟
و آزمایش اسپرم همسرتون انجام داده؟

استرس نداشته باش میشه سخت نگیر من بچه اولم با دارو گیرم اومد گفتم هیچ وقت طبیعی حامله نمیشم بعد یه سال و خورده ی طبیعی باردار شدم نگران نباش استرس خیلی تاثیر داره

من هم آمپول وقرص استفاده کردم ولی نشد ماه گذشته منتظرم پریودشم برم دکتر ولی نمی‌دونم چرا لعنتی نمیاد

خدا بزرگه یه روزی هم یهویی خداشماروغافلگیرکنه بی خیال درسته انتظار سخته ولی خداخوب میچینه

سوال های مرتبط