۵ پاسخ

عاشق پروفایل ت شدم 😂🫣🫣🫣

برای گرفتگی اسپری سدیم کلراید بزن آبریزش بینی عالی

اره.

اسپری بینی ام بزن

اره عالیه اسپری بینی هم بزنی واسه گرفتگی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱ سالگی
مامان علی اکبر و عباس مامان علی اکبر و عباس ۱۵ ماهگی