خانمای شیراز کسی اتلیه لیران عکس بارداری گرفته؟

۶ پاسخ

نه ولی خیلی خوبه عکاسیشون

من خواهرم از بارداری تا الان که بچش ۲ سالشه همه عکسهاشو لیران میگیره خیلی راضیه، دوست و اقوام هم خیلیا رفتن همه راضی بودن، خودمم همه تولدهامو سالگردو یلدا و نوروز و… رو اونجا گرفتم خیلی کارشون تکه و با حوصله هستن لیلا جون

بله من هم بارداری گرفتم هم نوزاد . خیلی کارشون تمیز و متفاوت و حرفه ایه. اخلاقشون هم خیلی خوبه

آره عزیزم خیلی کارشون خوبه. زن و شوهری صاحب آتلیه هستن و خیلی هم باحالن.

بارداری نه، اما با تم نوروز گرفتیم

🧡🧡🧡

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی