نه ولی خیلی خوبه عکاسیشون
من خواهرم از بارداری تا الان که بچش ۲ سالشه همه عکسهاشو لیران میگیره خیلی راضیه، دوست و اقوام هم خیلیا رفتن همه راضی بودن، خودمم همه تولدهامو سالگردو یلدا و نوروز و… رو اونجا گرفتم خیلی کارشون تکه و با حوصله هستن لیلا جون
بله من هم بارداری گرفتم هم نوزاد . خیلی کارشون تمیز و متفاوت و حرفه ایه. اخلاقشون هم خیلی خوبه
آره عزیزم خیلی کارشون خوبه. زن و شوهری صاحب آتلیه هستن و خیلی هم باحالن.
بارداری نه، اما با تم نوروز گرفتیم
🧡🧡🧡
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.