۸ پاسخ

من خییییلی عطش میکردم شاید روزی ۶۰ لیتری فقط چایی میخوردم و اصلا انگار هیچی نخورده بودم😆

اره عزیزم

اره بخاطر شیر دادنه

سرپسر اولم اره حیلیی هم بهم اب و چایی و شیرمیدادن ترشح شیر مایعات میطلبه

اره بخاطر شیردهیه

نه حتی دسشویی هم دیر به دیر میرم

ارع عزیزم ب خاطر شیردهیه

منم اونجوری بودم اوایل، بخاطر شیردهیه تندتند مایعات بخور

سوال های مرتبط