من خییییلی عطش میکردم شاید روزی ۶۰ لیتری فقط چایی میخوردم و اصلا انگار هیچی نخورده بودم😆
اره عزیزم
اره بخاطر شیر دادنه
سرپسر اولم اره حیلیی هم بهم اب و چایی و شیرمیدادن ترشح شیر مایعات میطلبه
اره بخاطر شیردهیه
نه حتی دسشویی هم دیر به دیر میرم
ارع عزیزم ب خاطر شیردهیه
منم اونجوری بودم اوایل، بخاطر شیردهیه تندتند مایعات بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.