۵ پاسخ

هم شیر خودمو میخوره هم کمکی میدم

تا ده روزگی شیر نداشتم شیر خشک میدادم بعد اون کمی شیر اومد الان هردوشو میدم بیشتر شیر خشک چون یکی سینمو میگییره

سینه ی خودمو میگیره شیرخشکم نمیدم

شیر خودمو میدادم ولی چون چرک خشک کن میخوردم کم بود سیر نمیشد هی گریه میکرد آب قند خیلی کم شیرین دادیم بهش اروم میشد چون شیرخشک نگرفته بودیم هنوز. ولی الان روزی ۱۵میلی شیرخشک میدم بهش چون معلومه باز سیر نمیشه

من بچم هنوز بغلمم نیومده تو دستگاه به هیچ عنوانم بهش شیر خشک نمیدم شیرمو میدوشم 😢😢

سوال های مرتبط