دلتنگی آدمو از پا در میاره واقعا حس بدیه
تنهایی یعنی
خودتو و شوهرت برین بیمارستان
خودت تنها بری اتاق عمل فقط شوهرت پشت در اتاق باشع
سه بری اتاق عمل تنها باشی
نه خانواده ایی
نه خانواده همسری
بعد بزایی مادرت اون روز برسه
من پرسه بارداری سخت داشتم
فقط و خدا و شوهرم کنارم بودن
نزاشتم کسی بفهمه
ولی آدم ها بیرحم بودن
😭😭😭😭😭😢
چیشده مگ
عزیزم هیچی موندنی نیست اینم میگذره به خودت روحیه بده که نی نی تو شکمت هم ناراحت نشه
چی شده گلم
درکت میکنم
خدا بد نده. چی شده؟؟؟
خب بگو موضوع چيه ماهم بفهميم بتونيم دلداريت بديم
خدا کنه هیچکس تو بیمارستان اسیر نشه 😔😔
چی شده مگه🫠💔
انشالا زود خوب بشی برگردی کنار جگر گوش هات...ولی کاش حداقل اونا میاوردن ببینی
چی شد عزیزم؟
چیشده ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.