از این شیشه شیر بی بی سیل دارین راضی هستین؟

تصویر
۴ پاسخ

خیلییی راضیم
من شیر خودمو میریزم دخترم میخوره

من خاستم بخرم خود فروشنده بهم گقت فقط برای کلاسه اینا اگر واقعا یه شیشه شیر همه چی تموم میخای دکتربروان بگیر

من دارم عزیزم راضب هستم ولی این مدلش نه یه مدل دیگشو دارم

من خواستم بگیرم اما فروشنده گفت وسیله هاش نیست دوباره دکتر بروان گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی