۳ پاسخ

عزیزم روغن ها همه چاق کننده هستن به لحاظ کلسترول و کالری تفاوت چندانی ندارن،اما یسریا مثل روغن زیتون و کنجد و اینا سالم تره و ارزش غذاییش بیشتره.
کم استفاده کنی اوکیه مخصوصا اگه رژیم داری باعث میشه گوارشت خوب کارکنه و دچاریبوست و معده درد نشی.

زیاد بخوری آره

زیادش بله

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هامین مامان هامین قصد بارداری
jojo jojo قصد بارداری