عزیزم روغن ها همه چاق کننده هستن به لحاظ کلسترول و کالری تفاوت چندانی ندارن،اما یسریا مثل روغن زیتون و کنجد و اینا سالم تره و ارزش غذاییش بیشتره.
کم استفاده کنی اوکیه مخصوصا اگه رژیم داری باعث میشه گوارشت خوب کارکنه و دچاریبوست و معده درد نشی.
زیاد بخوری آره
زیادش بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.