۴۱ پاسخ

نمیدونم والا اون همه متخصص محقق دانشگاه دکتر با کلی تحقیق به این نتیجه رسیدن که تا یکسالگی نباید نمک شکر داشته باشه اون وقت اونا نمیفهمن و حتما اشتباه میکنن اینجا تو گهواره میفهمن میگن بزنید هیچی نمیشه ...

حالا ک دوستان میگن ما میزنیم😑
سوالم اینه چرا غذا درست میکنن؟خب غذا سفره بدن دیگ🤐🤐🤐
اخه اون همه دکتر و متخصص الکی درس خوندن و چرت میگن بعد حرفایه مادربزرگی درسته؟😑
در عجبببببم

بچه اصلا نمیدونه شور و شیرین و...ینی چی پس تا نمک نخورده نمیدونه بی نمک ینی چی

نه ذائقه بچه نمیدونه نمک چیه چون تا حالا نچشیده مزه نمکو،بهتره برا سلامتی کلیه هاشون نمک ندیم تا یکسالگی چون خیلی هم بلد نیستن درست اب بخورن

دکتر دیار غذای سفره کم ادویه رو مجاز کرده

من میزنم چرت میگن که تا یک‌سالگی نزنید

من به غذاش هیچ ادویه نمی‌زنم قبلا خوب میخورد الان نه اما راجب وزن‌دهی من پسرم از شیش ماهگی تا الان کلا۴۰۰گرم اضافه کرده که میگن از این سن کمتر وزن میگیرن

الهی قلبم ماشالله

هرکی نگه ماشالله چشاش دراد ایشالا

من تا حدی که مزه بده به غذا میزنم
وگرنه اصلا لب نمیزنه به سوپ هاش
دیگه شورش نمی‌کنیم که ولی یکم می‌زنیم
دکتر گفت واسه یدش آخر درست کردن غذاش میتونید یکم بریزید

منم میزنم عزیزم ولی خیلی کم
الآنم امروز دکتر دختر غذای سفره رو گفت میتونم بدم اگه نرم و کم نمک و ادویه باشه

من همیشه نمک میزدم واسه پسرم نه زیاد خیلی کم در حدی که طعمش خوب بشه و بخوره
هیچ اشکالی نداره بریز عزیزم

اره عزیزم تازه کمی زردچوبه رب هم من میزنم

دکتر من گفت یکم بزن همین نزدن ها بچه رو بد غذا میکنه

نمک که نمیزنم. شکر هم همینطور.
و اینکه دارچین مجازه؟ تا ب حال نزدم تو غذاهاش

وزن‌دهی هم بزرگتر ک میشن کمتر میشه چون فعالیتشون بیشتر میشه و کالری بیشتری میسوزونن.

دکتر ترخانی میگه میتونید از ماه ۸یه کوچولو نمک توی غذای بچه ها بریزید

دکتر بچه من دکتر شهرام نوروزی گفت به اندازه نصف چیزی که برای خودتون میزنید بزنید..حتی فلفل هم گفت خیلی کم بزن

نه بزن نمک عیب نداره
راستی النا جون گریه و بهانه گیری دیار بهتر شد دکترش چی گفت
آوا خیلی غر میزنه واقعا دارم اذیت میشم خستم کرده

منکه میزنم عزیزم حتی بیشتر اوقات غذا سفره هم میدمش
اگه نمک نزنم بی مزه باشن نمیخوره دیگه چاره چیه اینجوری باز میدونم بچم سیر میشه..
اگه بخوایم خیلی سخت بگیریم بدغذا میشن دیدم که میگم

ما غذا خودمونم بی نمک میخوریم اما تند و فلفلی😍

بنظر من اگه باعث میشه که نمک نزدن وبی مزه بودنش دیار نخوره و بد غذا بشه یه کوچولو بزن که بخوره

من اصلا نمیزنم
وقتی میدونم چیزی ضرر داره چرا باید بدم بهش

من تا الان نمیزدم اما جدیدا خیلی کم میزنم
وقتی نمیخورد چاره ای نداشتم
یکم نمک بخوره بهتر از اینه که کلا غذا نخوره

من کمی میزنم...مگه خودمون و مامان بابامون نمک خوردیم تو این سن چیزیمون شده که الان دکترا دارن چ..ص میکنن خودشونو؟تا یه زمانی بیش از حد سر اینچیزا حساس بودم...الان دیگه بیخیالم کمی

من از اول نه نمک زدم نه شکر خداروشکر میخوره غذای سفره هم دو روز در میون بهش میدم .دکتر خودش گفت یکم شکر و‌نمک برا مزه مجازه ولی من ریسک نکردم

من میزنم ولی یکم عذاب وجدان میگیرم 😐

البته اینم بگم دکتر پسر من گفته بود از ۸ماهگی دیگه غذای سفره مجازه ولی من دیدم نمیخوره غذای خودشو یه ده روز زودتر شروع کردم غذای سفره دادم خلاصه که بنظرم شما هم با دکترش مشورت کنید😉😅🤗

من نمیزنم، ولی دکتر پسرم گفت غذای سفره بدم البته با ادویه کم، باطبع نمک داره غذای سفره

من از اول ندادم و چون عادت کرده میخوره همونجوری

اره منم یه خورده نمک میزنم

بعضیا میگن بچها هنوز مزه ها رو نمیدونن اما بنظر من خیلی هم درست نیست چون همون شیر هم که میخورن یکم شیرینه . پسر من دوماه بعد از شروع کمکی ، دسگه به زور یه ذره میخورد یا کلا نمیخورد یه مدت اینجوری شده بود منم دیگه غذای سفره بهش دادم الانم خداروشکر همه طعم ها رو دوس داره

من آپتامیل پرونوترا دادم
اما بیومیل ندادم
ی مدت بیومیل ای آر دادم خوب بود

من میزنم
اخه بدون نمک تف میکرد بیرون همه غذاشو

من نمک نمیزنم

اره عزیزم میتونی یکم مزه دارش کنی که خیلی هم بی مزه نباشه و بخوره

من یه کوچولو در حدی که مزه بده میزنم به همه غذاهاش.

من فعلا نمیزنم ولی از ۱۰ ماه به بعد یه کوچولو میخوام بزنم
چون از غذا ی سفره در حد مزه یکم بهش میدم ،فهمیده که غذاهای ما خوشمزست الان جدیدا غذاهای خودشو با بی میلی میخوره😄

من هیچی

منم میزنم طب سنتی گفت بزن

ارع در حد مزه
من از همون اول دارم بهش میدم چکار کنم وقتی نمیخوره باشع مضر

منکه جدیدا میزنم اوایل نمیزدم
بچم بی مزه چجوری بخوره😑

سوال های مرتبط