دخترم توهفت ماه ۱ کیلو اضاف شده،خوبه یا کمه؟

۳ پاسخ

تو این بازه سنی همینن لامصبا 🤦‍♀️
هرچی هم رسیدگی میکنی اخرم همون وزن قبلی گرمی اضافه نمیکنن دلمون خوش باشه
تقریبا پسر منم همینه

دخترمنم یه مدت زیاد استپ داشت، بخاطر یبوستش، دیگه این مدت که دارم دارو میدمش یه کیلو اضاف کرد، بچه شما یبوست نیست؟

دختر من که اصلاا نمیره روش

سوال های مرتبط

مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۳ سالگی
مامان مهدیار❤ مامان مهدیار❤ ۳ سالگی