سلام ویتامین د ۲۶باشه خوبه یا کمه؟

۴ پاسخ

من ک ویتامین د۱۳ بود

کمه ..باید بالای ۳۰ باشه..عدد نرمال بین ۳۰ تا ۱۰۰ هستش.کمبود ویتامین داری

چند نرماله

کمه عزیزم

سوال های مرتبط