واای پسر منم اینجوری شده چسبندگی داره میترسم خودم دست بزنم، دکتر گفت ده روز همش پمار ا د بزن پوستشو با دست بازی بازی عقب جلو کن نرم بشه بعد بیار باز کنم
عکس از بعدش میزاری
خون نیومد؟؟
من خیلی میترسم خودم دستش بزنم
دکتر پسر من گفت اصلا نیاز نیست این کارا
چونبا بالا رفتن سنشون به مرور درست میشه چسبندگی مگر اینکه کلا نوک الت مشخص نباشه
جاش باز کردی قرمزه باید ی چی بزنی خوب شه
برا مام اینجوری بود باید هرسری ک میشوریش یا مای بی بیشو عوض میکنی وازلین بزنی کامل دورشو ک دیگه نجسبه ببین باید چن ماهی این کارو بکنی ک نچسبه والا اگه نزنی دوروز دیگه باز میچسبه
عکس قبل رو داری ؟
پیش کدوم دکتر بردی
بنظرم همیشه باید چربش کنی تا نچسبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.